emelievidberg

Vad tror ni att jag kommer berätta om nu?

Kategori: Allmänt

Jo, såklart att jag ännu en kväll har ont i huvudet. Vad ska jag bära mig åt? Jag blir helt galen.

Men, till dagen. I skolan idag var det ganska lugnt, hade vikarie på en lektion och inte så mycket att göra. Efter skolan cyklade jag och Emma till stallet och red sen ut en lite tur i mörkret. Och det gick väl bra förutom den fina översvämmningen :) Som vanligt kom huvudvärken lite innan vi skulle hem igen och den har hållt i sig till nu. Som tur är har jag hunnit göra både svenska och engelska läxan så är lite fritt nu fram tills fredag då jag har en hel hög med läxor.

Har som vanligt inte så mycket att skriva om, blir mest om vad jag har gjort och så. Men nu ska jag nog börja dra mig mot sängen.

Godnatt :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: