emelievidberg

Fixat bilderna

Kategori: Allmänt

Ja, då har jag börjat komma in i rytmen, skola sen helg, skola osv. Men måste erkänna att det är ruskigt svårt att gå upp på måndagmorgnar^^
Har fixat lite med bilderna, många blev lite väl suddiga för att göra något åt. Och jag är inte den bästa på att redigera bilder. Dessutom så är det bara andra gången jag nånsin fotar i ett ridhus. Haha ska sluta med alla ursäkter för att bilderna ser ut som de gör.
Foto: Jag






Foto: Emma



Gick inte att ladda upp fler bilder, eller det gör det väl men jag har suttit här i över en timme. Så det här får räcka :)

Kommentarer

  • Jess säger:

    Du är BÄST! :D

    2011-01-17 | 20:00:08
  • S O F I A säger:

    sv: Tack detsamma:)

    jag, jag har hört mycket bra saker om boken. Jag har inte ens läst ut den och jag tycker att det är den bästa boken jag har läst;)!

    2011-01-18 | 08:03:44
    Bloggadress: http://soffiproppl.blogg.se/

Kommentera inlägget här: