emelievidberg

Tillbaka

Kategori: Allmänt

Japp, nu är jag tillbaka i skåne igen. Sov ganska mycket av resen och det var inget mer med det. Lång resa och inget att göra. Jag hatar att lämna Joakim.

Men ja, igårkväll hade jag det supermysigt. Tittade på en bra film, åt god mat, sen godis och hela tiden bara med Joakim. Det var en ganska lyckad "sista" kväll tills nästa gång vi träffas.

Imorgon ska jag rida ut med Lena, vet inte vilken av hästarna jag tar med antagligen rider jag Lukas. Och får inte glöma att kaninen ska hämtas hos mormor någon gång imorgon. Min söta älskade kanin.
Och jag har nog några bilder kvar som jag inte visat, som ännu fler kattbilder^^ Jag vet att ni älskar när jag lägger upp bilder på samma katter hela tiden haha ^^

Ska se om jag hittar några goda chips och en bra film för nu ska jag fira att det är lördag. Näst sista dan med godis. Kan ju berätta att jag och Joakim har kommit överns om att inte äta godis, inte ens på helger. Och vi börjar från och med nästa helg. Jag lovar att det kommer vara svårt för mig, jag äter godis och sötsaker precis hela tiden, även på vardagar.

Men nog om det här, jag kanske hinner med ett inlägg innan jag ska sova.
Ses :)
Jag och Lukas. Foto: Erica



Kommentarer


Kommentera inlägget här: