emelievidberg

Smulpaj

Kategori: Allmänt

Har precis ställt in en jordgubbs smulpaj i ungnen! Ska bli riktigt gott.

Hur som, idag lämnade jag kanin för han ska bli vaccinerad, så hämtar hem honom sen imorgon igen. Stackars liten som måste få spruta. Har egentligen inte så mycket att skriva om förutom att lärarna har lagt på en massa läxa direkt. Och jag har märkt att varje kväll sen i söndags så har jag fått huvudvärk på kvällen. Och varför just på kvällen? Jo för att jag stressar med allt, läxor och ridning. Sen har jag sånna tankar om att jag måste städa, jag måste fixa det och det. Jag måste hinna med allt på en gång, jag stressar alltid upp mig. Samma är det idag. Jag lämnade kaninen, gick hem och gjorde läxa. Nu när jag ska ta en paus och fika så kommer huvudvärken. Jag blir ju så trött, på allt och mig själv. Varför kan jag inte slappna av när jag gör olika saker. Huvudvärken kommer som sagt alltid på kvällen när jag låter hela kroppen vila och andas. det hjälper inte med alvedon och jag vill inte ta migrän medicin eftersom det är till när jag har migrän, inte vanlig huvudvärk. Får se om jag kommer på vad jag ska göra åt saken. 
Nu blir det paj :)

Världens finaste Joakim <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: