emelievidberg

Onsdag

Kategori: Allmänt

Tre dagar har gått, två kvar innan helg :)
Hela dagen idag har jag gått runt och varit hur trött som helst. Det kanske inte har märkts så mycket men det känns iallafall nu. Hela huvudet är tungt och jag vill bara luta det mot något. Mår fortfarande illa sen jag åt osten i skolan (jag hatar ost men tvingar i mig det ändå).  Jag har ändå lyckats bli klar med all engelsk läxa och påbörjat tyksan. Just nu orkar jag inte mer så får väl göra ett nytt försökt efter maten.

Läste ut boken jag lånat av Emma, Digital Fotografi av Scott Kellby. Gillar hans stil att framföra saker på ett roligt sätt samtdigt som man lär sig. Har fått en massa bra tips men nu ska jag gå och tigga om bok 2^^

Får se om det kommer ett roligare inlägg senare ikväll.
Ses :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: