emelievidberg

Nya grejer.

Kategori: Allmänt

Någon mer än jag som älskar nya grejer? Var iväg med Joakim till lite olika ställen, till tunapark där jag köpte lite kläder. Sen åkte vi till en hästaffären, inte en känd utan ganska liten och privatägd. Alltså var priser väldigt höga. Där fyndade jag ett par bakbenskydd för 50 kr. På väg till kassan såg jag frambenskydd, tyvärr konstade de 435. Fick syn på lappen "50". Och visst förstod jag att de var 50% rabatt. Men jag spelade dum och frågade han i kassan om dem kostade 50 kr. Han mumlade lite och sa att jag kunde få dem för 50 kr då. Haha väldigt tur för mig. 4 benskydd för bara 100 kr. Inte dåligt det. Dem ena var märket Horze och dem andra vet jag inte.

Hur som helst så har jag precis nu ätit mat, sitter vid tv:n medans Joakim är ute och skottar snö med en maskin. Jag är en aning lat ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: