emelievidberg

Jag hatar att man alltid måste ha en rubrik...

Kategori: Allmänt

Det är fredag och det är så himla skönt. Imorgon har jag fullplanerat en stor del av dagen. Runt 8 ska jag fodra hästarna. Sen ska jag rida Maya när hon fått äta och smält maten o.sv. Sen ska jag även hjälpa Erica när hon ska rida Lukas. Sen på kvällen har jag insläpp av hästarna och så. Mycket på gång imorgon. Men aldrig att jag tackar nej i onödan till en heldag i stallet:) Imorgnon ska jag även försöka filma och sen redigera den oxå. Ett spännande projekt.

Just nu tittar jag på let's Dance. Kanske inte det bästa programet men som vanligt så, Alexander hahaha^^
Får se vad jag hittar på att äta istället för godis :s Men det känns ändå bra att avstå från det.

Känns som om jag bara babblar på en massa nu. Så får avsluta med nån bild.
Foto: Camilla Porsback




Kommentarer


Kommentera inlägget här: