emelievidberg

Jag bara älskar fredagar

Kategori: Allmänt

På fredagar får man en sån härlig känsla. Först så sitter man i skolan och sen är det bara så härligt att gå ut ur klassrummet och känna att det är helg :)
Som vanligt hade jag huvudvärk när jag kom hem från skolan, så det blev sängen för min del. Vaknade och trodde att jag mådde bra men efter några minuter hade jag så ont att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Så, jag tog migrän medicinen och kan väl säga att det nästan har släppt nu.

Ska försöka gå upp ganska tidigt imorgon och rida Maya för sen ska vi iväg (som alltid). Och sen blir det läxa, en lördag... 

Ikväll har jag även lyckats att hålla mig borta från godis vilket jag är väldigt stolt över. Fast det var inte så svårt eftersom jag har haft huvudvärk större delen av kvällen.



Ska bara kolla klart på Let's Dance så jag vet om Alexander Ryback går vidare haha ;) Sen ska jag sova.
Ses =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: