emelievidberg

Exakt kl 12.00...

Kategori: Allmänt

...idag så slog jag upp ögonen. Kan börja med att berätta att min nyårsafton inte var speciellt toppen. Eller, först så var jag med Joakims familj och åt mat och sånt gott. Spelade lite kort, åt paj och godis. Det var helt okej. Men, sen blev jag ju nästan tvungen att åka ut till skogen mitt i ingen stans eftersom mamma hade tjatat så mycket. Så där stor jag uppe på en kulle och tittade på några halvdåliga fyrverkerier. Kul! Eller nej. Det var ju inte kul. Jag tog heller inte några bilder för det snöade verkligen jätte mycket.

Idag ska jag träffa min mamma och vara där över dagen. Väntar bara på att min skjus ska komma och hämta mig. Sen kommer jag tillbaka senare ikväll. Hoppas jag hinner fixa med min nya kattbilder, och den här gången är det inte  Joakims katter som stått som modeller.

Nej vad sägs som lite frukost?
Ses :)

Bilden har inget med inlägget att göra.


Foto: Jag

Kommentarer

  • Emma säger:

    Bilden syns inte^^

    2011-01-01 | 21:35:34
  • Emma säger:

    Bilden syns inte^^

    2011-01-01 | 21:36:10
  • Takai.blogg.se; a plus size blog säger:

    svar:

    hihi ja! :D hur menar du då typ? :]

    2011-01-02 | 11:13:59
    Bloggadress: http://takai.blogg.se/
  • Emelie säger:

    Va? :o konstigt, jag ser den ju :s

    2011-01-02 | 12:59:24

Kommentera inlägget här: