emelievidberg

.

Kategori: Allmänt

Det känns som hela dagen bara runnit iväg och jag har inte alls hunnit med det som jag hade tänkt mig. Red Maya imorse, dock bara skritt eftersom hon fått vaccin. Men det gick bra och så men hon gnisslade tänderna hela tiden. Min gissning är att det är för att vetrinären raspade hennes tänder samtidigt men jag vet faktiskt inte helt varför.

Efter det åkte jag hem och duschade och åkte sen till Malmö. Kom hem sen runt halv 5 och har fixat in lite nya kläder i garderoben. Nu hjälper jag mamma att göra maten (tacos) och om en stund kommer mormor hit.

Det som jag egentligen borde ha gjort idag var att göra läxa och städa mitt rum. Och imorgon vet jag inte om jag hinner eftersom jag tydligen ska följa med till min gammelmormor imorgon.

Har nya bilder på Maya som mamma fotade idag men har inte hunnit lägga in de på kameran än. Bloggar mer senare ikväll när jag hamnar framför datan igen.
En bild på mig och Gunnar. Foto: Emma Tegler

Kommentarer


Kommentera inlägget här: