emelievidberg

En springtur

Kategori: Allmänt

Idag har jag faktikst varit riktigt duktig.

* Har inte ätit något onyttigt
* Var ute länge och har cyklat
* Sprungit 3 km
* Gjort både matte och so

Jag är en sån person som gillar att vara ute men har svårt för att komma iväg. När jag väl gör det så rör jag på mig och gör saker. Sprang de 3 km på 19-20 min utan att stanna. Som bäst har jag sprungit på 17 min haha. Men nu under våren ska jag försöka komma ut mer ofta. För det känns ju så otroligt bra efteråt.

Tog några bilder idag när jag följde med Emma till stallet. Mina blev en aning suddiga eftersom det var bara andra gången jag fotade i ett ridhus. Men jag ska försöka redigera de och hinna lägga upp några bilder imorgon. Hinner inte nu för ska ju snart sova.

Godnatt :)

Kommentarer

  • Jess säger:

    Väntar med spänning på bilderna med den mörka skönheten! :D

    2011-01-16 | 22:22:47
  • Emma säger:

    Jag vill också ut och jogga, ring mig när du ska ut nästa gång så är du snäll XD

    2011-01-17 | 16:07:43

Kommentera inlägget här: