emelievidberg

Done

Kategori: Allmänt

Då var det gjort. Har pratat om hästen nu och vet lite mer

Redan på onsdag ska hon iväg och besiktigas (antagligen i flyinge) och sen kommer hon tillbaka till stallet som vanligt. Alltså kan jag rida eller åtminstone ta hand om henne och gosa massor på torsdag. Sen om hon går igenom komemr hon antagligen åka så fort som ägaren kan och det passar.

Även om jag bara ridit henne i ett halvår så är jag helt fast. Den underbara hästen är ju så otroligt charmig! Om jag bara skulle få bestäma skulle hon bli min och mammas, och dela henne med Lena. Men den planen gick i kras, någon annan hann före. Tusan skit också, vad ska jag nu ta mig till utan det underbara verket?!



Ses

Kommentarer

  • Emma säger:

    Verkliggöra prodjekt C kanske?

    2011-02-01 | 16:31:50
  • Emelie säger:

    Hmh, vill såklart jätte gärna. Vet bara inte hur stor chansen egentligen är på att vi kommer klara det :s Vad tycker du?

    2011-02-01 | 17:04:40

Kommentera inlägget här: