emelievidberg

Det går bara upp och ner, precis hela tiden

Kategori: Allmänt

Hela dagen i helhet har varit sådär. Sedan studvis har det varit jätte bra och sen ibland har det känts som om allt bara ska rasa. Var ganska pigg och glad imorse, sen under skoldagen var det mindre bra. Sen efter skolan när jag va i stallet med Emma gick det upp igen. Allt blir så rörigt när det är så olika. Varför kan jag inte bara vara glad hela dagen, eller sur? Antingen eller liksom.

Hur som helst så sitter har jag huvudvärk som vanligt. Men lite glad är jag ändå, mamma kom nämligen hem med lite saker från hööks idag :) Hon hade köpt allt möjligt, från reflexer, till ridbyxor och annat. Ibland kan mammor vara ganska snälla :p

Red inte Maya idag. Det började bli alldeles för mörkt och dessutom ville jag använda kameran lite. Så Emma och jag fottade Maya i solnedgången. I början var hon tråkig och bara stod stilla och hängde men sen blev det lite liv i henne :) Men att fotta samtidigt med Emma blir lätt att det leder till att man känner sig i underläge. Jag fick inte en enda bild som jag blev helt nöjd med faktiskt. Men men. Ska redigera bilderna nu och se om det blir nått bra av det.

Ses snart igen :)

Kommentarer

  • Emma säger:

    Äsch , så bra är jag inte. Även om jag hatar och säga detta, du får fotografera är jag rider så kan jag inte fotta själv, eller kidnappa min kamera, hemska tanke! :)

    2011-01-27 | 21:46:33
  • Emelie säger:

    Jo du är ju sådär jätte super duper bra haha :)

    2011-01-28 | 17:13:56
    Bloggadress: http://emelievidberg.blogg.se/
  • Emma säger:

    Neej, ^^inte alls, du generar mig

    2011-01-28 | 18:10:25

Kommentera inlägget här: