emelievidberg

Dagen

Kategori: Allmänt

Idag har jag verkligen inte gjort någonting. Åt frukost vid tolv och sen har jag mest bara gått runt, suttit vid datorn och pysslat. Tog ett långt bad sen på 1 ½ timme tidigare och använde mig av olika mjukprodukter. Har samlat på mig en hög med hudprodukter på sista tiden så måste använda de någon gång också. Innan maten tog jag mig även tid att ta lite bilder på vatten här hemma. Ska kolla igenom dem om en lite stund bara.

Det finns så mycket saker som jag egentligen borde göra, som att titta över mina skolgrejer men jag orkar verkligen inte. Det här är den första helgen på länge som jag inte har gjort någon läxa.

Senare ikväll ska jag och mamma ta en promenad till Coop och kolla lite. Mest bara för att jag vill röra på mig lite innan senkvällen. Klockan 8 blir det sen solsidan.
Hoppas ni alla har haft en bra helg, det har iaf jag haft :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: