emelievidberg

Blogg.se

Kategori: Allmänt

Jag börjar faktiskt bli väldigt trött på blogg.se nu. Det känns som om inget funkar just nu. Kommer hela tiden upp att sidan inte kan visas. Konstigt eftersom jag kan komma in på vilka andra sidor som helst förutom blogg.se och de som har sina bloggar där. Hmh. Men nu har jag iaf äntligen kommit in så tänkte att det fick bli ett litet kort inlägg.

Red Flash idag. Red på utebanan i ca 50 min och det gick väl som vanligt, ganska bra och han såg ut som en kamel. Jag har jätte svårt för att få honom att gå rakt när man har kortare tyglar. Han bara åker ut åt alla möjliga håll. Hur ska jag kunna förbättra det här? Hmm, nått att tänka på.

Annars har jag inte så mycket mer att säga. Mamma har inskaffat nytt hårfärg till mig så snart har jag riktigt brunt hår istället för ja, vad det nu är^^ Slinogrna kommer såklart att rycka men så får det bli.

Fick föresten en försenad julklapp av min mormor som bestod av en munktröja, en hello kitty t-shirt och 300 kr. Väldigt snällt och behövande just nu :)

Nej nu ska jag kila ner i sängen. Godnatt alla =)

Kommentarer

  • Jess säger:

    Jag hjälper dig gärna någon dag med Flash. Låter som du behöver en "viktshjälps-träning" :) För Flash är extremt känslig och sitter du över lite på andra sidan tolkar han det som att han ska svänga ut bakdelen, alltså ni pratar 2 olika språk ;)

    2011-01-26 | 19:45:23

Kommentera inlägget här: