emelievidberg

Lång dag

Kategori: Min vardag

Idag har det varit en ganska lång dag. Hade tre lektioner i skolan och på lunchen var jag ju tvungen att cykla hem för att gå ut med hunden.
Sen cykla jag till stallet för att rida Lukas, tråkigt nog blev det inte som jag tänkt mig eftersom någon redan ridit honom så han var svettig. Därför tog jag bara över honom och red i ca 20 min. Skrittade mest igenom honom och tränande på att flytta honom i sidled. Får hoppas att det blir bättre nästa gång.
Åkte en sväng till min mormor för att sedan avsluta dagen i hundparken med en glad och smutsig hund.
Imorgon börjar jag inte förens 11.15 så har ganska mycket tid här hemma. Sen efter skolan nån gång så ska jag rida Dacke för första gången.
Och helgen ser just nu ganska fullspäckad ut, som vanligt ;)
Ha det super duper bra så återkommer jag någon gång imorgon:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: