emelievidberg

En vecka kvar

Kategori: Familj

Hej.
På vift ute i hamocken^^
Om en vecka åker jag och min familj hem till Lund igen för att återgå till det normala. Och som vanligt vill jag såklart inte åka ifrån Joakim. Rädd är jag för att jag kommer ha så mycket att göra när jag börjar skolan att vi inte kommer att kunna träffas lika ofta. Och dessutom så ska Joakim plugga vidare nu när han slutat gymnasiet. Hur som helst så ska jag njuta av den sista veckan som jag har kvar här och låta den bli den absolut bästa vecka!
Kan även berätta att jag och Joakim åkte till skogs igårkväll och åt middag med familj och släktingar. Senare gick jag iväg på en liten tur med min mamma och några andra. Vi blev guidade runt till ett kloster i närheten och jag fick lära mig massa nytt, älskar historia! :)
Sen sov vi över och kom hem för en timme sen.
Eftersom det är fredag idag så blir det pizza och mys framför en bra film.
Hoppas ni får en bra fredagkväll :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: