emelievidberg

Allt som börjar i höst

Kategori: Häst

Om ca 2 veckor börjar skolan igen. Fast det är lite annorlunda, jag ska inte tillbaka till gammla Gunnesbo utan jag ska istället sticka hela vägen till Polhem för att börja på något nytt. Det blir även lite annorlunda med hästarna eftersom Flash har flyttat till Usa. Som det ser ut nu så ska jag ha Lukas som vanligt en dag i veckan och Dark Liberty (Dacke) blir istället för Flash. Dacke ägs av Jessica (http://jessicaahlgren.blogg.se/) och är inte så gammal. Busig och galen, precis som sin ägare^^ Har inte så mycket mer att skriva eftersom jag inte känner honom så bra.
Om det funkar mellan mig och Dacke så kommer jag ha honom 1-2 gånger i veckan. Ska bli spännade att få jobba med en lite yngre häst igen. Var ju ett tag sen :)

Kommentarer

  • Jessica Ahlgren säger:

    Jag lämnar vattnet till dig. Det kan bli din utmaning. Mitt tålamod brister. Vattengraven är din ;)

    2011-08-09 | 23:19:06
    Bloggadress: http://jessicaahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här: