emelievidberg

Sommarväder

Kategori: Allmänt




Saknar lilla Maya. Översta bilden är precis i början och den understa är från slutet av vår lilla period. Även om det kanske inte synskännde jag en jätte stor skillnad på henne. I början var hon jätte svår att tränsa, sadla och andra vardagliga saker. Hon försökte småsparka när man skule ta på benskydden, stannade och började backa om hon inte fick som hon ville. Men det tog inte lång tid innan hon fattade tycke för det som kallas att sammarbeta med en människa. Hon ville hela tiden, och inte var hon nöjd när man säppte ut henne i hagen efter ett ridpass, hon ville bara komma in på nytt. Söta hästen, om du bara hade varit kvar. Jag kan riktigt föreställa mig dig ståtlig och fin. Fina du.

Nu när det börjar bli riktigt sommarväder så borde jag väl uppdatera bloggen, kanske ny design/header som släpper in sommaren:) Det skulle verkligen pigga upp allt här. Därför så vänder jag mig till Jessica med snälla ögon, vad sägs? Tänkte plocka ut några sommriga bilder och hoppas att det blir bra :)

Kanske lite osamanhängade inlägg...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: