emelievidberg

Saknar

Kategori: Allmänt

Jag saknar att ha en häst att rida ca 3-4 gånger i veckan. Egentligen skulle jag vilja ha det så för att lättare kunna utveckla mig i min ridning och kunna satsa mer och sätta upp mål med just den hästen. För jag tycker det är svårt när jag som jag gör nu, rider Lukas en dag i veckan, medans jag inte gör nått med honom annars. Visst kan jag sätta upp mål eller tänka på vad jag vill lära mig och så men det är inte samma sak känner jag. Samtidigt så känns det inte som om jag har tid, eller är det bara jag som stressar? Har tjatat så mycket på mamma nu eftersom det inte blev att vi skulle köpa Maya men har inte kommit någonstans. Så länge får jag nöja med det jag har. Och det är ju trots allt inte så dumt att rida Flash en dag i veckan oxå :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: