emelievidberg

Hästar på hög nivå

Kategori: Allmänt

Imorse gick vi till stallet för att rida lilla Lukas, hoppade med dock inte så mycket. Men pigg var han och svår att hålla, men det är mycket bättre med än pigg häst än en trög och seg häst. Ikväll ska jag träffa några kompisar och sen vet jag inte, har inget direkt planerat.




Jag tog mig såklart en tur och hoppade också :)
Föresten så har jag varit och handlat idag, har hittat balkläning och smycken till det, köpte även sandaler och ett annat par skor ;) Jag bara älskar nya saker!

Kommentarer

  • sofia säger:

    hahaha, seriöst han är fett lik ideal

    2011-05-02 | 16:20:29
  • Emelie säger:

    Jaså? :)

    2011-05-02 | 16:36:07
  • Sveinungstella säger:

    Nice site, keep up the good work!

    2011-10-13 | 06:51:06
    Bloggadress: http://sveinungstella.blognext.com

Kommentera inlägget här: