emelievidberg

Freeedag =)

Kategori: Allmänt

Det är fredag och jag har nyligen kommit hem från skolan. Hade Np i engelska hela förmiddagen, kan ju erkänna att jag höll på att somna sista timmen så trött jag var. Men får hoppas att det går bra iaf. Känns konstigt när vår lärare säger att vi knappt har nån skola kvar, även om det är 2 månader kvar innan sommarlovet så är det massor med veckor och dagar som går bort, just nu är det iaf v.15,16,19 och sen även dagar. Sen v.21 är det cabaré. Ja allt försvinner ju, känns jätte konstigt men änå riktigt skönt att veta att det mesta är avklarat :)

Ska försöka städa mitt rum, de ser ut som om någon har rivit ner allt från hyllorna så kanske dags att plocka undan. Sen om en timme eller nått kommer Freja så får skynda mig nu.
Hörs senare :)
Mitt hår ser ut som kaos efter att jag gått hem i stormen :p

Kommentarer


Kommentera inlägget här: