emelievidberg

Vad sägs om några bilder?

Kategori: Allmänt

Tänkte lägga upp några bilder så att ni får se vad jag pysslar med på dagarna förutom skolan. Rider Flash på tisdagar, Lukas på torsdagar och sen varierar det lite när jag rider Maya. Nån kanske tycker att det är konstifr att jag håller på med så många hästar samtidigt men eftersom jag inte tar hand om alla varje dag så är det inte så jobbigt. Roligt oxå att träna mer än en häst.
Förutom ridning så är min kille som ett intresse för mig, även om han bor väldigt långt ifrån mig så håller vi kontakten och träffas så ofta som möjligt.



Lukas. Rider honom en gång i veckan. Lite svårriden eftersom han inte är så sammbarbetsvillig.


Världens finaste Joakim<3

Maya, arab stoet som nu är 6 år. Lite sent påbörjad inridning men nu är hon igång.

Joker skrutten här. Hoppas 65 cm på bilden. Jag tränar honom ibland.


Flash som är min medryttarhäst. Snällare häst finns inte.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: