emelievidberg

Söndag

Kategori: Allmänt

Har precis gjort klart nästa veckas svenskaläxa. Älskling åkte hem vid halv ett. Usch, det är så hemskt varje gång, och det kommer aldrig bli lätt att skiljas ifån honom.

Igår firade vi att vi vatt tsm i 25 månader. Åkte även till Danmark igår och var där hela dan. Och snökaos det var det men hur mysigt som helst att gå runt bland små gator i snön och kolla in i skyltfönster. Tog några bilder så kanske kan lägga upp dem också lite senare? Sen åt vi även på en mysig liten resturang. Och efter det blev det tivoli i minusgrader. Men jag kan säga att det var en rolig upplevelse att gå runt där när det var så mycket belysning i så många olika färger. Åkte dock inget med det är ju inte det som är viktigast tycker jag. Hur som helst så var det en bra dag och när vi sen kom hem var vi så trötta att det bara blev mys framför tv resten av kvällen.

Borde egentligen göra ännu mer nytta, som att göra mer skolarbete eller städa rummet men jag orkar verkligen inte nu när Joakim åkt hem. Däremot så måste jag ut i kylan lite senare för att ta in hästarna och mata. Och föresten, nästa helg kanske jag ska iväg på hästkurs med Maya. Det är tydligen i skurup och så får man rida 2 pass om dan och sen titta på när de andra rider. Ska se om mamma kan tänka sig att betala för det och sen bara hoppas på att vädret är bra så att Annika vågar köra med transporten.

Ses så länge <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: