emelievidberg

Joakim

Kategori: Allmänt

Undra vad det är med mig? Jag är jätte bloggsugen precis hela tiden. Kanske beror det på att jag startade en ny blogg? Hmh, nått har hänt iaf när jag blggar flera gånger under samma kväll. Och egentligen har jag inget att skriva om.

Fast jag kan ju skriva lite om Joakim, bara för att. Han är då 19 år och riktigt söt hihi ^^ Vi blev tillsammans den 27 oktober 2008 så har varit tsm i lite mer än två år nu. Han bor i Eskilstuna, ca 55 mil här ifrån så det är därför vi inte kan träffas så ofta. Blir på alla lov och sen några helger. Kan berätta han är en riktig myskille. Mys,mys hela dagarna. Fast det är ju bara positivt. Sen är han så supergullig och tycker att jag ska ha det bästa. Enligt mig så har han allt som jag önskar mig. Nu vet jag inte vad mer jag ska skriva om honom, men några fler bilder kanske?






Kommentarer


Kommentera inlägget här: