emelievidberg

Jag blir så trött

Kategori: Allmänt

En lång skoldag, massa jobb hela tiden. Och sen när jag kommer hem så är det bara att börja med läxorna. Blir så trött på att alla lärare varje vecka måste lägga på oss massa läxor. Jag vet, jag går i skolan för att lära mig men vi får ju snart inte ha en fritid längre. Känns så för mig ialla fall. Sen kanske nån tycker att jag klagar för mycket, men för mig tar det ganska lång tid att göra en läxa. Sen om vi har som denna veckan 7 st eller nått så blir det ju hur jobbigt som helst. Vi alla hatar säkert läxor men just nu så börjar jag bli en aning trött. Jobbigt är oxå när alla stora läxor ska va på en och samma vecka, och ibland dag. Som matteprov och bildinlämning. Samma vecka ska jag hålla idrottslektion. Ja jag kan babla på hur länge som helst. Men nu ska jag sluta med allt klagande och börja med labb-rapporten.

Kommentarer

  • Timothy säger:

    Håller med dig, vill inte ens tänka på hur det kommer bli på gymnasiet x) Men då har man färre olika ämnen iallafall =)

    2010-11-22 | 17:55:54
  • Jess säger:

    Haha det kan du ju inbilla dig Timothy ;)

    2010-11-22 | 20:47:12
  • Timothy säger:

    Har jag fel eller? Haha från vad jag har sett & hört så verkar det vara så iallafall. Fast det beror på vilken linje man väljer antar jag. :P

    2010-11-22 | 21:24:40

Kommentera inlägget här: