emelievidberg

En presentation kanske?

Kategori: Allmänt

Kan ju passa på att presentera mig lite. Känns kanske inte så lönt men jag gör det iaf. Ja, jag heter då Emelie, 15 år och går på Gunnesboskolan. Mitt stora intresse är att pyssla i stallet och rida. Har en super fin medryttar häst vid namn Flash och rider in ett arab sto tillsammans med en annan tjej. Jag älskar även att fotografera och har en nikon D3000. Har bara ett eget husdjur och det är min hermelin kanin Shadow. Sen har jag en underbar pojkvän som heter Joakim. Tror att detta får räcka för tillfället, kan inte komma på nått mer att skriva om. Bloggen kommer att handla om min vardag, allt från skolan till hästar.  

Kommentarer

  • Jessica säger:

    Shadow är faktiskt ingen hermelin, en tvättäkta dvärgkanin från gamla Arken Zoo på Gunnesbo :)

    2010-11-20 | 23:07:46
    Bloggadress: http://jessicaahlgren.blogg.se/
  • Emelie säger:

    Jaha, det hade jag ingen aning om haha :)

    2010-11-21 | 12:39:15

Kommentera inlägget här: