emelievidberg

Övertalning

Kategori: Allmänt

Tror jag har bestämt mig nu. Jag ska börja övertala min mamma till att köpa Maya. Fick erbjudandet att köpa henne redan i sommras men fick såklart inte. Däremot så har jag fått ett nytt förslag, att dela Maya med Lena. Det innebär ju att vi betalar hälften av kostnaden och ansvaret. Tänkte köra med den metoden att jag inte längre har mina hästar hos pappa. Mamma har ju själv börjat bli lite intresserad av hästarna den senaste tiden. Hon tar in hästarna även när jag inte är hemma. Någon som har någon annan bra metod att få sin förälder att gå med på ett hästköp?

Kommentarer

  • Jess säger:

    Jag körde med bra betyg i skolan och att jag inte längre utvecklas i min ridning utan egen häst :) Hälsa att jag gärna ställer upp som "mentor" till dig oxå ;) Går att ringa ALLTID! :D

    2010-12-30 | 17:11:57
  • Emelie säger:

    Smart, det ska jag verkligen testa! :D Tack för tipset :)

    2010-12-30 | 17:13:57

Kommentera inlägget här: