emelievidberg

Och jag som trodde att det skulle bli en lugn dag?

Kategori: Allmänt

Ja, det trodde jag iaf när jag vaknade imorse. Inte så mycket att göra, knappt några läxor heller. Inget inplanerat eller nått. Men sen så gick jag hem till Emma efter skolan. Fick lära mig massor om photoshop, hoppas bara att jag kommer ihåg det och att det är så enkelt som det såg ut att vara^^  När jag nån timme senare kom hem fick jag reda på att hästarna skulle in. Men jag var så hungrig så var tvungen att ät lite först. Jätte kul att sen ta in hästarna när det var världens isbana på gården. Och jag menar det verkligen, hela var fylld med is. Tog jätte lång tid att ta in hästarna eftersom de inte vill gå på isen, men finns ingen annan väg in :s Jaja, viktigaste var att jag fick in de små hästarna :)

Nu har jag även duschat och gjort klart so-läxan. Känns så himla skönt att det är så lite denna veckan. Imorgon måste jag först till stan och hämta min biljett och fixa lite, sen ska jag till söta Flash. Och på torsdag ska jag faktiskt passa Dacke (Jessicas häst). Har ingen planerat på onsdag men det är för en gång skull skönt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: