emelievidberg

Härliga fredagkväll

Kategori: Allmänt

Hejhej.

Nu har jag hunnit med massor. Har bakat lussebullar, tagit in hästar, lagat mat och ätit. Nu sitter jag vid datan och kollar på julklappar till Joakim. Ska iväg och handla på söndag men har inte riktigt bestämt mig vad jag ska köpa. Det är så svårt att komma på nått riktigt bra att ge bort.

I alla fall så kom Matilda hit ett tag, hon hade glömt sina nycklar hemma så hon kom inte in. Då kom hon hit istället och åt pizza med oss och hjälpe till med lussebullarna =)

Snart börjar idol och då ska jag sitta som fastklistrad. Vet faktiskt inte vem jag hejjar på, vem hejjar ni andra på? Tror att jag vill att Jay ska vinna men är inte helt säker. Jaja, nu ska jag plocka fram lite godis och mysa till det i rummet. Sen blir det tv:n! <3

Första bilden som jag tog med min systemkamera. Snygg färg på håret jag hade då^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här: