emelievidberg

Godmorgon

Kategori: Allmänt

Har ju helt glömt att berätta lite om gårdagen och så. Hemma hos Matilda åt vi mat och sen satte vi oss vid tv:n och spelade. Kan ju säga att det gick lite sisådär för mig. Men kul var det. Blev inte så jätte sent heller eftersom Matilda skulle jobba och jag skulle ju åka.

Jag gick upp runt halv 6 imorse då jag inte kunde sova längre. Nu sitter jag på tåget sen en timme tillbaka och fick frukost serverad för bara en stund sen. Luxigt! På ett sätt så är det ganska mysigt att sitta här och lyssna på musik och titta ut på all snö. Samtidigt så suger det för att jag mår illa. Men får snart träffa Joakim igen =)

Har inte heller orkat ladda in bilder som jag tog igår. Det blev inte alls många eftersom jag hellre ville vara med i spelandet än att fotografera.

Bild som jag tog när jag praoade

Kommentarer

  • Emma säger:

    Du kan få lite bilder av mig :)

    2010-12-19 | 09:42:53
  • Emelie säger:

    ja gärna :)

    2010-12-20 | 09:50:03

Kommentera inlägget här: