emelievidberg

Fredag

Kategori: Allmänt

Äntligen fredag :) Har lämnat in det där förbaskade bildarbetet. Hur skönt som helst.

Blev ingen kurs i helgen för den var inställd pga all snö men jag ska ändå rida Maya fast på hemmaplan. Har även in och utsläpp på lördag och söndag. Min helg är räddad när det gäller hästfronten iaf.

Är det någon annan än jag som har svinkallt inte? Det är bara 19 grader och det brukar va 23-24. Usch för kyla säger jag bara.

Jag är lite orolig för hur jag ska göra med min kanin. Eftersom jag reser bort över julen så vill jag inte ta med honom på tågresan då även en stor innebur måste med. Första veckan kommer mamma ta hand om honom men sen ska även hon åka iväg ju. Så antingen får han va hos mormor i två veckor eller hos nån annan. Hmh...

Kommentarer

  • Joakim säger:

    Min katt :)

    2010-12-05 | 23:42:37
  • Emelie säger:

    Ja, jag vet

    2010-12-17 | 14:53:47

Kommentera inlägget här: