emelievidberg

Dålig på att uppdatera

Kategori: Allmänt

Igår var jag helt off härifrån. Hade hela dan fylld och när jag sen kom hem vid halv tio gjorde jag läxa så orkade bara inte. Va på fottokurs men om jag ska vara ärlig så lärde jag mig ytterst lite då jag kunde det mesta. Men det är väl lite sent att gå på nybörjar kusr ett halvår efter att man har fått kameran?

Fick reda på idag att det blir att rida Maya framöver en gång i veckan. Det är många nu som vill börja rida på Lukas så jag går frivilligt över till Maya och lämnar plats åt de andra ryttarna som kommer.

Idag blev jag och Louisa äntligen klara med all idrottsplanering och  imorgon är det upp till bevis. Vi har nu fixat låtar, tagit bilder och gjort en snygg planering. Hoppas bara att omdömet blir lika bra :)

Tänkte dessutom börja med den listan som jag la upp innan och det passar ju bra att börja idag eftersom det är första december.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: