emelievidberg

Dag 8. Mina intressen

Kategori: Allmänt

Jag nämde innan att mina intressen var ridning och fotografering, men även att umgås med Joakim den tid jag får. Har älskat hästar ända sen jag var jätte liten. Fick min första ponny när jag var 6 år, var hur glad som helst. Sen dess har jag varit fast. Just nu rider jag två olika hästar och är helt nöjd med det.

Fick ju min kamera i födelsedagspresent så den har jag använt flitig. Jag försöker lära mig saker genom att fotta massa olika motiv och verkligen testa olika inställningar. Sen får jag massa tips från snälla Emma oxå =)
Ett annat intresse som jag faktiskt har är att umgås med Joakim. Det är alltis lika roligt.

Emma tog fotto på mig och Maya i söndes, hästen var hur pigg som helst och jag förstår inte hur Emma orkade stå ute i snöovädret :p











Kommentarer


Kommentera inlägget här: