emelievidberg

Dag 6. Min dag i detalj

Kategori: Allmänt

  • Jag gick upp ca halv 8
  • Åt frukost
  • Klädde på mig
  • Gick HELA vägen till skolan
  • Hade en massa lektioner
  • Lunch
  • Hade några lektioner till
  • Gick HELA vägen hem igen
  • Satte mig vid datan direkt
  • Pratade med Joakim en stund
  • Och just nu ska jag äta


Orkade inte va mer detaljerad än så. Ska på möte lite senare runt halv 6. Innan dess ska jag försöka träna inför matteprovet och äta lite. Sen ska jag till älskade Flash =)

Blev erbjuden att passa Flash lite så idag, imorgon och på onsdag så är det Flash, på torsdag blir det Maya. Tycker det är så trevligt med en fullspäckad vecka med ridning, underbart :p

Kommentarer

  • Timothy säger:

    Haha, HELA vägen x)

    2010-12-06 | 19:26:24

Kommentera inlägget här: