emelievidberg

Dag 29. De hästar jag ridit

Kategori: Allmänt

Mina ambitioner och sånt orkar jag inte berätta om så jag byter ut det mot "hästar som jag ridit". Lite konstig grej kanske men kände att jag ville visa lite hästbilder =)
Gunnar, Emma Tegler hyr ponny.


Kurre, Jessicas förra häst.


Lukas, ägs av Lena.


Maya, ägs av Annika. (foto Emma Tegler)


Zimon, ägdes av 4h.


Candy Star, ägs av Gunnel.


Cilla, Ericas förra häst.



Smurfan, min förra ponny. Är såld nu.


Camille Star, min förra häst. Såldes för ett tag sen.



Cassandra Star. Ägs av Gunnel.


Rambo Star, min första egna häst. Såldes för lite mer än två år sen.


Wendy, (till vänster). Hade henne som foderhäst och tillridning under en sommmar.


Fidel, Ericas andra Ponny. Fick avlivas pga fång.


Carmencita Mexico Girl. Pappas gamla travare. Fick avlivas pga korsförlamning.


Sen saknar jag en bild på en häst som hette Masse. Han var en svart travare som varit med om en ridolycka som mest stod som sällskapshäst hemma hos pappa. Han var jätte stissig och gick knappt att rida pga olyckan. Men det senaste året när han levde red jag och en annnan tjej honom så att det tillslut gick att rida honom någerlunda bra.

Finns ännu fler hästar som jag ridit, som t.ex Laban, Joker, Igor, Bianca, Pajas, Natasha, Viola, Flexnes. Har tyvärr inte bilder på dem. Eller hittar inga just nu iaf.

Kommentarer

  • Emma säger:

    Har räknat ut att jag har tagit hälften av bilderna, om man räknar med bilden på Zimon som jag tog med din blå kamera om jag inte missminner mig... :)

    2010-12-29 | 16:12:03
  • Emma säger:

    ps. du får gärna följa med och rida Gunnar i snön när du kommer hem, ska försöka tolka med honom i veckan och om han kan det behöver man vara två sen ^^

    2010-12-29 | 16:12:58
  • Emelie säger:

    Ja du hsr tagit många av bilder. Glömde bara att skriva på alla, eller skrev på en :p

    Ja jag rider gärna Gunnis :)

    2010-12-29 | 16:46:24
  • Emma säger:

    Bra, vi kan köra voltige också om du vill^^kram

    2010-12-30 | 00:30:48
  • Emelie säger:

    Jaaa ;) överlycklig

    2010-12-30 | 13:10:57

Kommentera inlägget här: