emelievidberg

Dag 27. Min favorit plats

Kategori: Allmänt

Kanske inte så svårt att lista ut mina två favorit platser?

Den ena är självklart stallet. Det är bara helt underbart att få spendera tid där, pyssla med hästarna, höra dem gnägga. Alla lukter, små buffar från hästar som tigger godis. Ja, allt är bara så lugnt och hemtrevligt. I stallet kan jag verkligen vara mig själv och ta det helt lugnt. Och det är alltid lika kul att t.ex bara städa i sadelkammaren eller sitta i en hästbox medans hästen äter. Stallet är ett underbart ställe helt enkelt :)

Min andra favorit plats är hemma hos Joakim. Att få vara med honom i huset på landet är hur mysigt som helst. Även här är det lugnt och inga jätte nära grannar ivägen. Finns inga krav på mig när jag är på det stället. Inga läxor, bara avslappning.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: