emelievidberg

Dag 22. Det här upprör mig

Kategori: Allmänt

Hmh, det finns många saker som jag kan komma på. Men en sak som gör mig galen är folk som skryter för mycket. Det är okej att de skryter lite grann så om en sak som hänt eller liknande. Men det blir för mycket enligt mig när personen gör det om och om igen gång på gång. Jag vet inte själv hur mycket jag skryter, jag gör det säkert. Samtidigt så kan jag lyssna på skrytet ett tag men sen blir jag galen. Vet inte varför det är så men det gör mig väldigt upprörd.

Finns fler saker som jag blir upprörd över, som t.ex att så många familjer är fattiga, både i sverige och i andra länder. Att alla fina djur som panda och tiger håller på att utrotas. En annan sak som inte är lika stor är fega vuxna. Japp, det upprör mig ganska mycket. Vet flera stycken som är vuxna men fega, säger inte ifrån och vågar inte ens höra av sig. Sånt blir jag riktigt upprörd över.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: