emelievidberg

Dag 11. Mitt första husdjur

Kategori: Allmänt

Egentligen skulle denna dagen vara om mitt arbete. Men då jag inte riktigt visste vad jag skulle skriva så bytte jag ut den mot mitt första husdjur.

Och mitt första husdjur var en liten katt. Kommer ihåg att jag hade precis kommit hem till pappa i det dåvarande huset som vi bodde i. När jag gick in i vardagsrummet så stog det en korg med två katter i soffan. Pappa bara sa att den gråa lilla kattungen var min! Jag blev ju hur glad som helst =) Döpte honom till Simba och jag var såklart jätte stolt över honom. Hade honom i lite mer än ett år innan han tyvärr sprnga bort. Men han var mitt första husdjur. Och har ingen bild på honom eftersom jag då inte ägde en kamera (jag var mellan 4-5 år gammal).

Kommentarer


Kommentera inlägget här: