emelievidberg

Dag 1. Presentation av mig själv

Kategori: Allmänt

Ja, ni får väl en kort presentation igen bara för att. Men tänker bara skriva kort och om man vill veta mer så kolla första inlägget eller ställ en fråga!

Jag heter Emelie. Är 15 år och fyller 16 till sommaren. Mina intressen är fotografering och hästar men även att umgås med kompisar och killen.

Kort och bra va? Men jag är så snäll så bjuder på en bild.
Och Jessica, ville du hjälpa mig att göra en header? Skulle va så snällt :p









Kommentarer

  • Jess säger:

    Absolut! :) Skicka bilder och önskemål om detaljer som färger etc. Ska jag fixa hela bloggen som jag gjort med Elin Nyholms så måste jag ha tillgång till ditt lösenord (du kan byta sen när jag e färdig igen)

    2010-12-02 | 15:10:57
  • Emelie säger:

    Okej ska bli. Vet inte, men det skulle ju va roligt om du fixade hela bloggen :)

    2010-12-02 | 17:37:56

Kommentera inlägget här: