emelievidberg

-

Kategori: Allmänt

Jag är alltid så trött när det börjar närma sig lov. Och det är så tröttsamt att alla får så bra betyg medans jag står där med min skruttna och gamla. Eller det är såklart kul för de som får bra betyg, men jag blir allt mer trött. Men så är väl livet antar jag.

Tog hand om både Flash och Dacke idag så jag tillbringade kvällen i stallet. Kallt men ändå trevligt och stillsamt =)
Har sån ångest över hur mitt rum ser ut. Jag verkligen hatar röra! Det gör mig helt frustrerad, alla saker runt omkring. Sen städar jag, men nästa dag har jag hunnit stöka ner det igen. Men nu orkar jag helt enkelt inte plocka undan mina saker. Får bli imorgon, eller senare, kanske på fredag. 

Nej nu ska jag ta nått varm att dricka och sätta mig framför datan. Ses <3 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: